~/ would you lie with me and just forget the world?

Jag är så fittigt trött på att ha magkatarr/magsår. Har det mest på grund av stress, alkohol, cola och cigg, och inte en enda millimeter av mig är villig att ge upp de tre senare. Stressen är det inte så mycket jag kan göra något åt; uni, pengar, familjen och paniksyndromet ser till att det ligger utanför min kontroll. Ska försöka släpa mig till närhälsan i veckan, åker till mamma imorgon dock (<3) och kommer inte hem förrän tisdagkväll, så får väl bli på onsdag eftermiddag eller torsdag, kanske. Får väl ha ont till dess. 
 
Förutom det sov jag under bar himmel natten till torsdag, med J. Vad vi hade/kunde haft kanske är förbi, men det var något av det mysigaste jag någonsin gjort. Chillade med mina "gamla" buddies ons/tors och idag (lördag), mycket mysigt var det. Flera veckor sedan jag träffade dem sist, sämst. 
 
Fryser nu. Var ute och vandrade i stan från 22 till 23:30, det var kallt. Men gjorde planer för när jag kommer hem från mamma, det kommer bli fest, och sedan träffade jag T lite snabbt med. Varit galet kramsjuk den här veckan, riktigt mycket så. Så mysigt med kramar. Så har träffat väldigt mycket folk hela veckan. Tror knappt jag varit hemma/inte träffat vänner mer än i fredags, faktiskt. Har varit hemifrån alla andra dagar och hängt med folk. Oh, var kanske hemma i tisdags med. Annars har jag varit hemifrån shitloads. Crazy.
Ska väl sova nu dock. Chilla loss på livet och så där. Har tre dagar med intensivt studerande framför mig, det är jag väl halvpepp på hahaha. Nighty, bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback